Кабінет


І.  Положення про кабінет художньо-естетичного циклу.
Затверджено                           
 Педагогічною радою школи
 «_____»___________201_ р.
протокол №
Затверджую                             
Директор
Некрасовської ЗОШ І – ІІІ ст..
 «______»_________________201 _г. 


Положення про кабінет предметів художньо-естетичного циклу

1. Загальні положення

1.1. Діяльність кабінету предметів художньо-естетичного циклу як навчального приміщення здійснюється згідно із Положенням про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів зареєстрованого в внутрішніх справ України від 30.09.98 № 348/70, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 № 1121/9720 та затвердженого наказом Міністерством освіти і науки України 20.07.2004 № 601, розроблено відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», концепції художньо-естетичного виховання та інших законодавчих актів України. 

        Це Положення поширюється на кабінети предметів художньо-естетичного циклу...
1.2. Положення визначає основні завдання, порядок створення й організації роботи кабінетів предметів художньо-естетичного циклу, установлює загальні вимоги до їх оснащення та змісту роботи.
1.3. Кабінети предметів художньо-естетичного циклу - це навчальне приміщення (клас), яке є навчальним та навчально-методичним осередком пропаганди мистецтва серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
1.4. Кабінети предметів художньо-естетичного циклу створюються в загальноосвітніх навчальних закладах за наказом його керівника.
1.5. Кабінети предметів художньо-естетичного циклу загальноосвітніх навчальних закладів можуть використовуватися для проведення навчання, перевірки знань та як виставкові зали творчих робіт вчителів, художників, учнів.
1.5. Відповідно до Положення готовність кабінету до нового навчального року проводить комісія, створена за наказом відділу (управління) освіти і науки районної (міської) держадміністрації. До цієї комісії входять представники зазначених органів управління освітою, керівник навчального закладу.
2. Основні завдання та зміст роботи кабінету предметів художньо-естетичного циклу

2.1. Основними завданнями кабінету предметів художньо-естетичного циклу в загальноосвітніх навчальних закладах є навчання та художньо-естетичне виховання учнів.
2.2. Організація роботи кабінету предметів художньо-естетичного циклу повинна забезпечувати реалізацію змісту художньо-естетичної освіти, а саме, розвитку культурного та духовного рівня учнів.
2.3.Напрями використання кабінету предметів художньо-естетичного циклу в навчально-виховному процесі визначаються педагогічними і дидактико-методичними завданнями.
2.4. Відповідно до основних завдань, зазначених у п. 2.1 цього Положення, кабінет предметів художньо-естетичного циклу здійснює таку роботу:
2.4.1 навчання учнів з предметів «Мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Художня культура», «Естетика» та інших предметів, які передбачають художньо-естетичне виховання учнів;
2.4.2 проведення тематичних занять, зустрічей з митцями, лекцій, семінарів, мистецьких тижнів, консультацій для учнів з питань художньо-естетичної освіти;
2.4.3 здійснення зв'язку з художніми та музичними навчальними закладами, науковими установами та іншими мистецькими організаціями з питань навчання художньо-естетичної освіти;
2.4.4 підготовку та проведення виставок, конкурсів, фестивалів, концертів тощо.
3. Вимоги до безпечної експлуатації кабінету предметів художньо-естетичного циклу

3.1. Приміщення кабінету предметів художньо-естетичного циклу має відповідати вимогам:
        ДБН В.2.2-3-97 "Будинки та споруди навчальних закладів", затверджених наказом Держкоммістобудування України від 27.06.96 № 117;
        Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 № 4, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10.02.98 за № 93/2533;
        Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України, затверджених спільним наказом Міністерства освіти України та Головного Управління Державної пожежної охорони Міністерства внутрішніх справ України від 30.09.98 № 348/70, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.12.98 за № 800/3240 (із змінами).
3.2. Приміщення кабінету художньо-естетичного циклу повинно мати природне і штучне освітлення відповідно до СНиП II-4-79 "Естественное и искусственное освещение".
3.3. Під час експлуатації систем електропостачання, електрообладнання в кабінеті предметів художньо-естетичного циклу користуються вимогами Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.98 № 4, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10.02.98 за № 93/2533.
3.4. Вимоги пожежної безпеки для кабінету предметів художньо-естетичного циклу визначаються Правилами пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України, затвердженими спільним наказом Міністерства освіти України і Головного Управління Державної пожежної охорони Міністерства внутрішніх справ України від 30.09.98 №348/70, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 17.12.98 за № 800/3240 (із змінами).
3.5. Кабінет предметів художньо-естетичного циклу забезпечуються опаленням і вентиляцією відповідно до СНиП 2.04.05-91 "Опалення, вентиляція і кондиціонування" з таким розрахунком, щоб у приміщенні підтримувалась температура у межах 17-20оС і відносна вологість повітря 40-60%.
3.6. За згодою директора (заступника директора) закладу приміщення кабіне
ту можуть використовуватись для проведення уроків з інших предметів, виховних заходів, батьківських зборів.
4. Обладнання кабінету художньо-естетичного циклу

4.1 Кабінет предметів художньо-естетичного циклу ма
є бути оснащений:
4.1.1 навчальними планами та програмами з питань художньо-естетичної освіти, програмним забезпеченням для персональних комп'ютерів, нормативно-правовими актами з художньо-естетичної освіти, методичною і довідковою літературою, директивними, інструктивними та іншими матеріалами, необхідними для проведення навчання з художньо-естетичної освіти;
4.1.2 підручниками, навчальними та наочними посібниками і навчальним приладдям (плакати, стенди, схеми таблиці, репродукції картин, макети, моделі, відеофільми тощо);
4.1.3 технічними засобами навчання (проекційна, аудіо та відеоапаратура, комп'ютерна техніка, електронні музичні інструменти тощо);
4.1.4 навчальним інвентарем – музичний інструмент (фортепіано, баян, акордеон, дитячі музичні інструменти тощо), мольберти, натурні зразки, драп, демонстраційні прилади та пристрої, схеми тощо;
4.2. Для зберігання навчального обладнання та приладдя потрібно мати секційні шафи, які розміщують у приміщенні кабінету, або вздовж однієї з бокових стінок.
        Секційні шафи мають бути укомплектовані:
• картотекою аудіовізуальних засобів, відеотекою, педагогічними електронними засобами, мультимедійними засобами, картотекою навчальних комп'ютерних програм;
• бібліотечкою науково-популярної, довідково-інформаційної і методичної літератури, підручниками, збірниками задач, журналами, необхідними в навчально-виховній роботі з предмета;
• картотекою дидактичних матеріалів, інструкціями для виконання лабораторних і практичних робіт, дослідів, спостережень;
• картотекою завдань для здійснення індивідуального підходу до навчання, організації самостійної роботи учнів, проведення контрольних робіт, тематичних атестацій;
• фонохрестоматійний матеріал для сприймання музики.
4.3 У кабінет
і предметів художньо-естетичного циклу можна розміщувати постійно діючі виставки учнів, вчителів та художників.
5. Організація роботи кабінету предметів художньо-естетичного циклу

5.1. Робота кабінету предметів художньо-естетичного циклу здійснюється відповідно до навчальних планів і програм з предметів «Мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Художня культура», «Естетика»» та інших предметів, які передбачають художньо-естетичне виховання учнів.
5.2. Перспективний план оснащення кабінету засобами навчання та шкільним обладнанням складає завідувач кабінету за погодженням з директором закладу, у разі необхідності (закупівля і встановлення нового складного обладнання) — з місцевим органом управління освітою, органами державної санітарно-епідеміологічної служби та пожежної охорони.
5.3. Відповідно до Положення про піклувальну раду загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого наказом МОН України № 45 від 05.02.2001 р. і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 146/5337 19.02.2001 р., і в межах, що належать до компетенції піклувальної ради, робота і матеріально-технічне оснащення навчальних кабінетів контролюються і спрямовуються піклувальною радою загальноосвітнього навчального закладу.
5.4. Організація роботи кабінету предметів художньо-естетичного циклу покладається наказом керівника загальноосвітніх навчальних закладів на вчителя мистецьких дисциплін, який має відповідну професійну підготовку і в установленому порядку пройшов курсове навчання та атестацію з предмету.
5.5. Особа, відповідальна за організацію роботи кабінету предметів художньо-естетичного циклу:
• розробляє план роботи кабінету предметів художньо-естетичного циклу на поточний навчальний рік;
• сприяє забезпеченню високої ефективності навчально-методичної діяльності кабінету, упровадженню та ефективному використанню в його роботі навчально-наочних і методичних посібників, довідково-інформаційних матеріалів, сучасних технічних засобів навчання та контролю знань тощо;
• готує пропозиції щодо вдосконалення форм і методів роботи та оснащення кабінету;
• забезпечує справний стан обладнання кабінету;
• сприяє створенню та оснащенню куточків (стендів) з художньо-естетичної освіти, виставок в навчальних кабінетах, інших приміщеннях навчального закладу та забезпеченню їх засобами друкованих, навчально-наочних демонстраційних матеріалів, власних та учнівських творчих робіт;
• забезпечує дотримання в кабінеті правил електричної та пожежної безпеки, чистоти, порядку тощо;
• систематично веде інвентарну книгу із занесенням до неї відповідних змін про нові надходження, витрати та списання матеріальних цінностей.

6. Оформлення навчального кабінету

6.1. На вхідних дверях кабінету повинен бути відповідний напис на табличці з назвою кабінету: «Кабінет музичного мистецтва», «Кабінет естетики», «Кабінет образотворчого мистецтва», «Кабінет художньої культури» або загальна назва «Кабінет дисциплін художньо-естетичного циклу» тощо.
        Крім того, на вхідних дверях класної кімнати може бути цифрове позначення та літера класу, за якою закріплений даний клас початкової школи, наприклад «5-А клас».
6.2. Для оформлення кабінет
у передбачено створення навчально-методичних експозицій змінного та постійного характеру.
6.3. До постійних експозицій кабінету належать:
• інструкція з безпеки праці та пожежної безпеки, правила роботи в кабінеті;
• портрети видатних художників, композиторів тощо;
• таблиці побудови зображення на площині;
• таблиці повітряної та лінійної перспективи тощо;
• твори видатних митців України;
• кращі зразки творів мистецтва світового значення;
• скульптурні композиції;
• творчі роботи учнів.
6.4. До експозицій змінного характеру належать:
• виставка кращих робіт учнів;
• матеріали до теми наступних уроків, орієнтовні завдання тематичного оцінювання, державної атестації;
• додаткова інформація відповідно до навчальної програми, зокрема про життєвий і творчий шлях художників, композиторів, висвітлення поточних подій розвитку мистецтва у нашій країні та за її межами;
• матеріали краєзнавчого характеру;
• результати експериментальної та дослідницької роботи учнів;
• результати учнівських олімпіад, конкурсів, турнірів тощо. Матеріали експозицій оновлюються при переході до вивчення нової теми.
6.7. Для розташування експозицій використовуються змінні пластинчасті, перфоровані або решітчасті стенди, що розміщують на стінах.

7. Вимоги до документації кабінету
7.1. паспорт  навчального  кабінету
7.2. правила техніки безпеки в навчальному кабінеті.
7.3. График зайнятості  кабинету.
7.4. План работи кабинету на навчальний рік та перспективу.

8.Организація работи навчального кабинету
8.1. Заняття в навчальному кабінеті проводять згідно з розкладом  затвердженим директором навчального закладу.
8.2. На базі навчального кабінету можуть проводитися заняття гуртків художньо-естетичного циклу або факультативів, засідання творчих груп тощо
8.3. для організації позаурочної діяльності школярів може бути використаний актова зала, спортивний зал або бібліотека.
9. ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ КАБИНЕТУ
9.1.  виконується на основі Положення про  огляд кабінетів один раз в рік.
9.2.  Адміністрація сумісно з профкомом проводить огляд кабінетів  раз в рік.
9.3.  По   результатам   огляду підводяться підсумки стану кабінету по наступним критеріям:
9.4. Дотримання  санітарно-гігіеничних норм:
чистота кабинету; справна мебель; озеленення ; наявність системи провітрювання.
9.5.Лабораторія учителя:
-демонстраційний відділ (таблиці, карты, наочні пособники, раздатковий матеріал, його систематизація);
- класна дошка (пристосування для демонстрації таблиць,  место для крейди  і тряпки);
9.6.ТЗН
9.7.Оформление кабинета:
- постійнні експозиції  по профілю кабінета;
- змінні експозиції;
-уют;
озклад  работи кабинету.
5.8.Методичний відділ:
-перспективн
ий план развитку кабинету;
-дидактичний, раздатковий матеріал;
-наявність  карточок  тощо;
-творч
і работи учнів;
-наявність  методичної  літератури  по предмету.
                      С положенням ознайомлений  :   _________________ 




ІІ.  ПАСПОРТ   навчального кабінету музики

Навчальний заклад_____________________________________

Завідуючий кабінетом______________________________________
№ п.п.
Перелік обладнання та оснащення
Наявність
1. Матеріально технічне оснащення.
1.1
Загальна площа.

1.2
Робочі місця учнів (амфітеатр).

1.3
Робоче місце вчителя:
­       робочий стіл;
­       демонстраційний стіл;

1.4
Вивіска.

1.5
Розпорядок роботи кабінету:
а) розклад уроків;
б) розклад позаурочної роботи;
в) масові заходи.

1.6
Шафи для зберігання матеріалів.

1.7
Аудіо відеотека, ТЗН.

1.8
Музичні інструменти.

1.9
Інвентарна книга кабінету.

1.10
Озеленення.

2. Навчально-методичне та інформаційне забезпечення.
2.1
Положення про кабінет.

2.2
План роботи кабінету на рік.

2.3
Обов’язки завідуючого кабінетом.

2.4
Навчальні робочі стенди:
­       сьогодні на уроці (тема вивчення розділу програми, інформаційний тестово-ілюстративний матеріал);
­       видатні музиканти та композитори (портрети);

2.5
Динамічні стенди:

2.6
Інформаційні стенди:

2.7
Наочні посібники:

2.8
1.     Навчальні програми.
2.     Навчально-тематичне планування.
3.     Графік проведення тематичних.

2.9
­       навчальна література;
­       методична література;
­       довідкова література.

2.10
Тематичні папки.

2.11
Дидактичний та роздатковий матеріал.

2.12
Матеріали позитивного педагогічного досвіду.

2.13
Матеріали для позаурочної  та позакласної роботи:
а) гурткова та факультативна робота (програми, плани роботи, матеріали навчальних занять);
б) виставки робіт учнів;
в)сценарії предметних тижнів, вечорів, конкурсів (тощо), ілюстративні матеріали їх проведення.

2.14
Матеріали для роботи з обдарованими дітьми:
а) конкурсів (Положення, завдання, результати);
б) турнірів (Положення, завдання, результати);

2.15
Авторські програми вчителів.

3. Санітарно-гігієнічні умови. Безпека життєдіяльності.
3.1
Забезпечення норм освітлення
- природне
- штучне

3.2
Забезпечення повітряного режиму
- провітрювання
- вентиляція

3.3
Забезпечення теплового режиму.

3.4
Електрозахист (маркування напруги, заземлення)

3.5
Аптечка

3.6
Інструкції та правила з безпеки життєдіяльності


 ІІІ.     ПАСПОРТ
навчального кабінету образотворчого мистецтва

Навчальний заклад_____________________________________

Завідуючий кабінетом образотворчого мистецтва______________________________

№ п/п
Перелік обладнання та оснащення
Наявність
1. Матеріально технічне оснащення.
1.1
Загальна площа.

1.2
Схема розміщення обладнання. (додаток 1)

1.3
Дошка класна.

1.4
Шафи для зберігання наочних посібників.

1.5
Столи учнівські одномісні або столи учнівські двомісні.

1.6
Стіл учителя двотумбовий.

1.7
Стелаж для просушки учнівських робіт.

1.8
Пересувна підставка для проекційної апаратури.

1.9
Кіноапарат.

1.10
Діапроектор.

1.11
Епідіаскоп.

1.12
Графопроектор.

1.13
Екран проекційний.

1.14
Магнітофон.

1.15
Програвач.

1.16
Стелаж для зберігання репродукцій.

1.17
Емальоване відро.

1.18
Емальований чайник.

1.19
Відро для сміття з кришкою.

1.20
Скляний посуд для чистої води та для миття пензлів (відповідно до кількості учнів).

1.21
Столи для натурних постановок.

1.22
Телескопічні підставки для натурних столиків та освітлювачів типу РТМ.

1.23
Освітлювачі ФО – 500.

1.24
Етюдники 300×450 (саморобні).

1.25
Світлонепроникні штори (внутрішній бік світлого кольору теплого тону).

1.26
Вивіска.

1.27
Розпорядок роботи кабінету:
а) розклад уроків;
б) розклад позаурочної роботи;
в) масові заходи.

1.28
Інвентарна книга кабінету.

1.29
Озеленення.

2. Навчально-методичне та інформаційне забезпечення.
2.1
Положення про кабінет.

2.2
План роботи кабінету на рік.

2.3
Обов’язки завідуючого кабінетом.

2.4
Комплект навчально-методичних посібників:
­         керамічна скульптура малих форм;
­         предмети побуту;
­         зразки народного декоративно-прикладного мистецтва;
­         моделі геометричних тіл;
­         набір гіпсових орнаментів та розеток;
­         чучела птахів та тварин;
­         муляжі овочів та фруктів;
­         тканини різних типів для створення фону у натюрмортах, м’яких неяскравих кольорів;
­         таблиці;
­         репродукції живопису;
­         репродукції скульптури;
­         репродукції архітектури;
­         репродукції зразків народного декоративного прикладного мистецтва;
­         репродукції творів художників;
­         картонна фігура людини з рухомими частинами;
­         картонні фігури тварин з рухомими частинами4
­         картонні фрагменти розпису;
­         елементи орнаменту;
­         окремі об’єкти і предмети (будинки, дерева, гори, ліс, люди, машини тощо), що дозволяють здійснювати пошуки необхідних композиційних варіантів;
­         зразки учнівських робіт на різні теми;
­         декоративні рослини.

2.5
Література з питань образотворчого мистецтва, альбоми.

2.6
Бібліотечка:
­         суспільно-політичної літератури;
­         довідково-інформаційної літератури;
­         науково-популярної літератури;
­         методичної літератури;
­         журнали;
­         підручники.

2.7
Виставки дитячих робіт, композицій, присвячених різним видам і жанрам образотворчого мистецтва, знаменним датам (змінювати 2 рази в місяць).

2.8
Художньо-декоративне оформлення кабінету:
­         декоративний розпис;
­         мозаїка;
­         композиції декоративно-прикладного мистецтва.

2.9
Навчальні програми.

2.10
Матеріали позитивного педагогічного досвіду.

2.11
Періодичні видання.

2.12
Каталоги:
­       на обладнання;
­       на дидактичний матеріал;
­       на літературу.

2.13
Тематична картотека.

2.14
Інвентарна книга з переліком всього наявного в кабінеті навчального обладнання.

3. Санітарно-гігієнічні умови. Безпека життєдіяльності.
3.1
Забезпечення норм освітлення:
а) природне;
б) штучне.

3.2
Забезпечення повітряного режиму:
а) провітрювання;
б) вентиляція.

3.3
Забезпечення теплового режиму

3.4
Електрозахист (маркування напруги, заземлення).

3.5
Інструкції та правила з безпеки життєдіяльності.

3.6
Журнал інструктажу.

3.7
Аптечка.







IV. Інструкцiя з технiки безпеки 

З а т в е р д ж е н о
31 серпня 201___ р.
Директор школи _____Савченко М.Г.


Інструкцiя з технiки безпеки для учнів
пiд час проведення навчальних занять

1. Загальнi положення
1.1. До роботи в  класi допускаються учнi, якi  пройшли iнструктаж iз технiки безпеки з вiдповiдним записом у журналi з технiки безпеки i пiдписами.
1.2. Не можна заходити й перебувати у  класi без учителя.
1.3. Робота в  класi має проводитися тiльки в суворiй вiдповiдностi до розкладу занять i графiка роботи вчителя та учнiв.
1.4. Заборонено псувати шкільне приміщення, меблі, наочність, озеленення,  особисті речі інших учасників навчально-виховного процесу.
2. Вимоги безпеки перед початком роботи
2.1. Заборонено заходити до класу у верхньому одязi чи приносити його з собою.
2.2. Заборонено заходити до класу без дозволу вчителя після початку навчального заняття.
2.3. Заборонено приносити на робоче мiсце особистi речi, що не мають відношення до навчально-виховного процесу.
2.4. На робочому мiсцi слiд сидiти так, щоб можна було, не нахиляючись, виконувати записи, читати тексти з дошки та з підручника.
3. Вимоги безпеки пiд час роботи
3.1. Заборонено ходити по класу, голосно розмовляти, порушувати робочу обстановку на уроці.
3.2. Не дозволяється вмикати чи вимикати освітлення, електроприлади, аудіо- чи комп’ютерну техніку без дозволу та присутності вчителя.
3.3. У випадку виникнення неполадок необхiдно повiдомити вчителя.
3.4. Не дозволяється відкривати фрамуги вікон для провітрювання без дозволу та присутності вчителя.
3.5. Не дозволяється користуватись мобільним зв’язком під час проведення уроку.
3.6. Без дозволу вчителя не можна пересідати на інше робоче місце.
4. Вимоги безпеки пiсля закiнчення роботи
4.1. Після закінчення навчального заняття кожен учень приводить у належний порядок своє робоче місце, а чергові учні проводять вологе прибирання та провітрювання класу, миють дошку.
4.2. Про недоліки в роботі електроосвітлення, аудіо-, комп’ютерної техніки, системи водопостачання, опалення, чи радіозв’язку, помiченi пiд час роботи, слiд негайно повiдомити вчителя.
5. Вимоги безпеки в аварiйних ситуацiях
5.1. У разi оголошення по загальношкільному радіо про аварійну ситуацію, слід залашити приміщення під керівництвом вчителя, дотримуючись схем евакуації для свого поверху, не створюючи паніки та не наражаючи на небезпеку здоров’я і життя учасників навчально-виховного процесу.
5.2. Такі ж дії слід виконати і при виявленні пожежі, стороннього запаху, іншій нетиповій ситуації.
5.5. У разi недотримання учнями вимог iз охорони працi та пожежної безпеки адмiнiстрацiя школи може притягти їх до дисциплiнарної та адмiнiстративної вiдповiдальностi.

Неакуратнiсть, неуважнiсть, недостатнє вмiння працювати з приладами,
 невиконання правил охорони працi та пожежної безпеки можуть призвести до нещасного випадку.



Завкабінетом № 1  Савченко Тетяна Терентіївна   _________________________________

У З Г О Д Ж Е Н О
Керiвник служби охорони працi школи,
заступник директора з НВР    _______________________



НЕКРАСОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І –ІІІ СТУПЕНІВ
                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                            Наказом по школі № ____
                                                                                                  _______20____   

ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ № __
у кабінеті №1  художньо-естетичного циклу
1. Загальні положення
1.1. Інструкція з ОП поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу, які працюють у кабінеті художньо-естетичного циклу.
1.2. Технологічне обладнання, яке застосовується в кабінеті: комп’ютер, магнітофон (далі електроапаратура).
1.3. Учні допускаються до роботи в кабінеті після щорічного проходження ввідного інструктажу з охорони праці.
1.4. Основні небезпечні виробничі фактори в кабінеті:
— ураження електричним струмом при необережному поводженні з електророзеткою, електроапаратурою;
— загоряння електроапаратури;
— отримання травми під час користування несправними меблями.
2. Вимоги безпеки перед початком роботи.
2.1. Перевірити справність меблів у кабінеті (стільців, столів, дошки, шаф).
2.2. Перед використанням електроапаратури перевірити електрошнури з метою виявлення видимих пошкоджень ізоляції.
2.3. Про виявлені пошкодження меблів, електрообладнання повідомити вчителя.
3. Вимоги безпеки під час роботи.
3.1. Не користуйтеся несправними меблями.
3.2. Будьте уважні й дисципліновані, чітко виконуйте вказівки вчителя.
3.3. Не підключайте електроапаратуру до електромережі без дозволу вчителя.
4. Вимоги безпеки після закінчення роботи.
4.1. Відключіть електроапаратуру від мережі.
4.2. Приберіть робоче місце. Перевірте справність меблів і обладнання. Про виявленні недоліки повідомте вчителя.
4.3. Не пустуйте під час перерв у кабінеті світової літератури.
5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях.
5.1. При виникненні пожежі в кабінеті світової літератури:
— відключити електроапаратуру від мережі;
— покинути кабінет, виконуючи вказівки вчителя. При охопленні полум’ям вхідних дверей евакуація проводиться через вікна;
5.2. При ураженні електрострумом:
— відключити електроапаратуру від мережі;
— негайно розпочати допомогу потерпілому, викликати медичного працівника.


Завідуюча кабінетом _______Савченко Т.Т.


V.Акт готовності кабінету 

„Затверджую”
                                      Директор школи                                     М.Г. Савченко
                                                                                                         31.08.201_ р.
Акт
готовності навчального кабінету №________  до 201__/201__навчального року
Ми, комісія в складі:
А. М. Бабенко, директор школи – голова комісії,
Кирдей І. Д., заступник директора НВР – член комісії,
Чистяк В.Ф., голови профспілкового комітету  – член комісії
при перевірці готовності кабінету до нового навчального року встановили наступне:
1.      Комплектація кабінету обладнанням здійснена відповідно до типових переліків навчально – наочних посібників, обладнання загального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів.
2.      Шкільні меблі та їх розміщення у кабінеті відповідає санітарно – гігієнічним правилам та нормам. Кабінет укомплектований двомісними партами та шкільними стільцями у необхідній кількості. Ростова група меблів відповідає віковим потребам учнів.
3.      Робоче місце вчителя складається із однотумбового стола і стільця.
4.      У кабінеті розміщена дошка на п’ять робочих площин. Освітлення дошки природне – зліва розташований ряд вікон, та штучне, енергозберігаюче, достатнє.
5.      Усі матеріальні цінності обліковуються в інвентарній книзі встановленого зразка. Матеріальні об’єкти і матеріали, що витрачаються, заносяться до матеріальної книги.
6.      Навчально – методичне забезпечення кабінету складається з навчальних програм, підручників, навчальних та методичних посібників з предметів, відповідно до типових переліків навчально – наочних посібників та обладнання загального призначення, зразків навчально – наочних посібників, навчального обладнання у кількості, що відповідає до вимогам зазначених переліків.
7.      Кабінет оформлений навчально – методичними експозиціями змінного та постійного характеру.
8.      Демонстраційні шафи кабінету наповнені методичною літературою, художньою, навчально – наочними посібниками.
9.      У кабінеті наявна картотека літератури, підручників, матеріальних цінностей.
10.  Методичне та матеріально-технічне наповнення кабінету змінено відповідно до перспективного плану розвитку кабінету.
11.  Кабінет експлуатується відповідно до розкладу навчальних занять, розкладу гуртків та розкладу факультативів.
12.  Роботою кабінету керує вчитель  ______________________________________________
   

Висновок. Станом на 31.08.201__ року кабінет № ____ готовий до 201__/201__ навчального року.


            Голова комісії                                                          
            Члени комісії                                                            І. Д. Кирдей
                                                                                                В.Ф. Чистяк




«Затверджено»

Директор школи ____________ П.І.Б.  

«___» ___________            


ІНСТРУКЦІЯ
по наданню першої долікарської допомоги

При нещасних випадках дуже важливо до приїзду лікаря своєчасно надати першу долікарську допомогу потерпілому. Контроль за організацією надання першої долікарської допомоги, наявністю та комплектністю аптечок, справністю пристосувань та засобів надання першої допомоги, а також навчання персоналу покладається на медичних працівників та адміністрацію навчального закладу. Схема послідовності дій при наданні першої долі карської допомоги:
1. Вивести потерпілого з оточення, де стався нещасний випадок.
2. Вибрати потерпілому найбільш зручне положення, що забезпечує спокій.
3. Визначити вид травми (перелом, поранення, опік тощо).
4. Визначити загальний стан потерпілого, встановити, чи не порушені функції життєво важливих органів.
5. Розпочати проведення необхідних заходів:
- зупинити кровотечу;
- зафіксувати місце перелому;
- вжити реанімаційних заходів (оживлення): штучне дихання, зовнішній масаж серця;
- обробити ушкоджені частини тіла.
6. Одночасно з наданням долікарської допомоги необхідно викликати швидку допомогу, або підготувати транспорт для відправки потерпілого до найближчої медичної установи.
7. Повідомити адміністрацію навчального закладу про те, що трапилось.
Важливо знати обставини, при яких сталася травма, умови, які спонукали до її виникнення, та час, годину і навіть хвилини, особливо, коли потерпілий втратив свідомість.
Надання першої допомоги при ураженні електричним струмом
Головне при наданні першої допомоги - якнайшвидше звільнити потерпілого від дії струму.
Для звільнення потерпілого при ураженні електричним струмом необхідно:
- вимкнути рубильник або викрутити запобіжник;
- вимкнути струмоведучі, мережу живлення.
- сухою палкою відкинути від потерпілого провід, який знаходиться під напругою, відтягнути потерпілого від електричних проводів, від струмопровідних частин установки. При напрузі в установках до 1000 В можна взятися за сухий одяг потерпілого, не торкаючись відкритих частин тіла Слід користуватися гумовими рукавичками або намотати на руку шарф. прогумований плащ і т.п. Рекомендується стати на ізольований предмет (на суху дошку, на згорток сухого спецодягу).
У випадку судорожного обхвату потерпілим електричного проводу який знаходиться під напругою, розгорнути руки потерпілому, відриваючи його від проводу послідовним відгинанням окремих пальців. При цьому працівник, який надає допомогу, повинен бути у діелектричних рукавицях і знаходитись на ізолюючій від землі основі.
При напрузі в електричних установках понад 1000 В рятівник повинен 90 одягти діелектричні боти, рукавиці і діяти діелектричною штангою. Якщо потерпілий при свідомості, його кладуть у зручне положення, накривають теплим покривалом і залишають у стані спокою до прибуття лікаря.
Якщо після звільнення потерпілого від дії струму він не дихає, то потрібно негайно приступити до штучного дихання і непрямого (зовнішнього) масажу серця. Найбільш ефективним методом штучного дихання є "з рота в рот" або "з рота в ніс". Робиться це таким чином: стають з лівого боку від потерпілого, підкладають під його затилок ліву руку, а правою тиснуть на його лоб. Це забезпечить вільну прохідність гортані. Під лопатки потерпілому кладуть валик із скрученого одягу, а рот витирають від слизу. Зробивши 2-3 глибоких вдихи, особа, яка надає допомогу, вдуває через марлю або хустку повітря із свого рота в рот або ніс потерпілого. При вдуванні повітря через рот особа, що надає допомогу, закриває пальцями ніс потерпілого; при вдуванні через ніс потерпілому закривають рот.
Після закінчення вдування повітря в рот чи ніс потерпілого звільняють, щоб дати можливість вільному видиху. Частота вдування повітря потерпілому повинна бути 12-13 разів за хвилину.
При відсутності у потерпілого дихання і пульсу йому потрібно разом зі штучним диханням робити масаж серця. Робиться це так: потерпілого кладуть на спину на підлозі, звільняють грудну клітку від одягу, який стискає потерпілого. Особа, що надає допомогу, знаходиться з лівого боку від потерпілого, долонями двох рук натискує на нижню частину грудної клітки потерпілого з силою, щоб змістити її на 3-4 см. Після кожного натискування потрібно швидко забирати руки з грудної клітки, щоб дати можливість їй випростатись. У такій ситуації операції чергуються. Після 2-3 вдувань повітря роблять 4-6 натискань на грудну клітку. Для перевірки появи пульсу масаж припиняють на 2-3 секунди. Перші ознаки того, що потерпілий приходить до свідомості, - поява самостійного дихання, зменшення синюватості шкіри та поява пульсу.
Констатувати смерть має право лише лікар.
Надання першої допомоги при пораненні й кровотечі
Перша допомога при пораненні та кровотечі зводиться до обережного накладання на рану індивідуального пакета. При цьому мити її водою, змивати кров з рани забороняється.
Якщо індивідуального пакета немає, для перев'язування використовуйте чисту носову хустинку. У цьому випадку приготовлену для перев'язування тканину змочіть настойкою йоду так, щоб пляма йоду трохи перебільшувала розміри рани.
При кровотечі необхідно підняти поранену кінцівку, закрити рану перев'язувальним матеріалом і притиснути ділянку біля неї на 4-5 хв., не торкаючись рани пальцем. Після цього рану треба забинтувати. Якщо кровотеча продовжується, слід вдатися до здавлювання кровоносних судин за допомогою згинання кінцівки у суглобах, притискування кровоносних судин пальцями, джгутом чи закруткою.
При накладанні джгута спочатку місце накладання обгортають м'яким матеріалом (тканиною, ватою тощо). Потім джгут розтягують і туго перетягують ним попередньо обгорнуту ділянку кінцівки доти, поки не припиниться кровотеча.
При відсутності гумової трубки або стрічки, що розтягується, для джгута застосовують інші матеріали (мотузку, ремінь, рушник тощо). У цьому випадку такий джгут зав'язують вузлом на зовнішньому боці кінцівки і використовують як закрутку. У вузол просувають важіль (паличку. металевий стержень), яким закручують закрутку до припинення кровотечі. Через 1 годину після накладання джгута його попускають на 5-10 хв., щоб не виникла небезпека омертвіння знекровленої кінцівки. При пораненні великих судин шиї і верхньої частини грудної клітки джгут не накладається. Кровотеча зупиняється при натисканні пальцем на поражену судину у самому місці поранення.
Перша допомога при переломах, вивихах, розтягу зв 'язок суглобів, ударах
При переломах, вивихах необхідно надати потерпілому зручне положення, яке виключає рухи пошкодженої частини тіла. Це досягається шляхом накладання шини, а при її відсутності можна використати палки, дошки, фанеру і т.д. Шина повинна бути накладена так, щоб були надійно іммобілізовані два сусідні з місцем ушкодження суглоби (вище і нижче), а якщо перелом плеча чи стегна, - то три суглоби. Накладають шину поверх одягу або кладуть під неї що-небудь м'яке - вату, шарф, рушник. Шина повинна бути накладена так, щоб центр її знаходився на рівні перелому, а кінці накладалися на сусідні суглоби по обидва боки перелому. Фіксація відкритого перелому вимагає дотримання додаткових умов. З метою попередження забруднення рани, необхідно змастити поверхню шкіри навколо рани настойкою йоду, попередньо зупинивши кровотечу, і накласти стерильну
пов'язку.
Особливо небезпечні травми хребта. У таких випадках необхідно обережно, не піднімаючи потерпілого, підсунути під його спину дошку, щит. двері тощо.
При переломі ребер необхідно міцно забинтувати груди або стягнути їх рушником під час видиху. При ушкодженні тазу необхідно обережно стягнути його широким рушником, покласти на тверді ноші, а під зігнуті і розведені колінні суглоби підкласти валик.
При переломах і вивихах ключиці у підм'язову западину кладуть вату або інший матеріал, згинають руку в лікті під прямим кутом і прибинтовують її до тулуба. Рука нижче ліктя повинна перебувати у косинці. яку підв'язують до шиї.
При переломах і вивихах кисті та пальців рук роблять таким чином: кисть руки з вкладеним у долоню жмутом вати, бинта (пальці зігнуті) прикладають до шини, яка повинна починатися біля середини передпліччя і закінчуватися біля кінців пальців, і перебинтовують.
При розтягу зв'язок суглобів - підняти хвору кінцівку догори, накласти холодний компрес та тісну пов'язку, створити спокій до прибуття лікаря.
При ударах - забезпечити потерпілому повний спокій, накласти на мі-удару холодний компрес. При ударах із синцями не слід класти примочки, місце удару змастити настойкою йоду і накласти пов'язку.
Перша допомога при опіках, теплових ударах
При наданні першої допомоги при опіках, теплових ударах слід швидко припинити дію високої температури. Це має особливо велике значення при займанні одягу і при опіках рідиною через одяг. У першому випадку необхідно загасити полум'я, негайно накинути на людину, що горить, будь-яку цупку тканину, щільно притиснути її до тіла. Знімають тліючий одяг або обливають його водою.
При промоканні одягу гарячою водою, його також необхідно облити холодною водою або зірвати. Швидке занурення обпеченого лиця у холодну воду зменшує біль і тяжкість опіку.
Місце опіків кислотами ретельно промивають струменем води протягом 10-15 хв. Обпечене місце промити 5% - ним розчином перманганату калію, або 10%- ним розчином питної соди (одна чайна ложка на склянку води). На місце опіку накладають бинт. Місце опіків їдкими лугами (каустичною содою, негашеним вапном) промивають проточною водою протягом 10-15 хв., потім слабким розчином оцтової кислоти. Місце опіків накривають марлею.
Опіки бувають трьох ступенів. При опіках першого ступеня з'являється почервоніння, припухлість шкіри. Уражені місця обробляють спиртом, прикладають примочки з розчину перманганату калію і забинтовують. При більш тяжких опіках (П і III ступенів) обпечені місця спочатку звільняють від одягу, накривають стерильним матеріалом, зверху накладають шар вати і забинтовують. Після перев'язування потерпілого направляють у лікувальний заклад. При опіках не слід розрізати пухирів, видаляти смолистих речовин, що прилипли до обпеченого місця, віддирати шматків одягу, які прилипли до рани.
При опіках очей електричною дугою роблять холодні примочки з розчину борної кислоти, потім потерпілого направляють у медичний заклад.
При появі різних ознак теплового або сонячного удару потерпілого негайно виводять на свіже повітря або в тінь, потім його кладуть, розстібають одяг, що стискує, на голову і на серце кладуть холодні компреси, дають
пити у великій кількості холодну води, у тяжких випадках потерпілого обливають холодною водою.
При припиненні дихання або його утрудненні до прибуття лікаря потерпілому роблять штучне дихання.
Перша допомога при обмороженні, переохолодженні
Обмороження виникає при місцевій дії холоду на тіло. Холод, дії на судини, спричиняє їх звуження, внаслідок цього відбувається недостатнє кровопостачання певної ділянки тіла, що проявляється у поблідненні шкіри. Якщо вчасно не буде надано першу допомогу, то це може спричинити до відмирання тканини.
Розрізняють три ступені обмороження: І - побіління і втрата чутливості; II - почервоніння і поява "пухирів"; III - омертвіння тканин, які набувають буро-червоного кольору.
При обмороженні І ступеня слід розтерти обморожені місця тіла сухою теплою тканиною до почервоніння. При обмороженні II і III ступенів - накласти стерильні сухі пов'язки і забезпечити негайну доставку потерпілого у лікарню.
При легкому ступені переохолодження тіло розігрівають розтиранням дають випити кілька склянок теплої рідини. При середньому і тяжкому і пенях - тіло енергійно розтирають вовняною тканиною до почервоній шкіри, дають багато пити.
Перша допомога при отруєнні
Причиною отруєння є проникнення в організм людини різних токсичних речовин. Захворювання починається через 2-3 години, інколи через ;20-26 годин.
Причиною отруєння оксидом вуглецю (II) є вдихання чадного га продуктів горіння, диму. Потерпілому необхідно забезпечити приплив свіжого повітря. Якщо є можливість, - дати подихати киснем. Звільнити його від одягу, який утруднює дихання, дати понюхати нашатирний спирт. голову і груди потерпілого покласти холодний компрес. У разі припинення дихання необхідно робити штучне дихання.
При отруєнні кислотою, якщо нема симптомів, що свідчать про провив стравоходу або шлунка, потерпілого слід напоїти розчином питної сод водою. Про отруєнні лугом потерпілого поять оцтовою водою, лимоні соком. При наявності підозри на прорив (нестерпний біль за грудною кліткою або в ділянці шлунка) потерпілому не слід нічого давати пити, а негайно транспортувати у лікувальний заклад.
При харчовому отруєнні потерпілому кілька разів промивають шлунок (примушують випити 1,5-2 л води, а потім викликають блювання подразненням кореня язика) до появи чистих промивних вод. Можна дати 8-10 таблеток активованого вугілля. Потім дають багато чаю, але не їжу. Якщо після отруєння пройшло 1-2 год., і отрута надходить вже із шлунку до кишечнику, то викликати блювання даремно. У такому випадку необхідно дати потерпілому проносне (2 столові ложки солі на 1 склянку води). Для зменшення всмоктування отрути слизовою оболонкою шлунково-кишкового тракту потерпілому можна дати розведені крохмаль або молоко.
Щоб запобігти зупинці дихання і кровообігу, необхідне постійне спостереження за потерпілим.
  

VI. 
Тематична  картотека
Предмет:                                                                                                          КЛАС:
Розділ:

Обладнання та унаочнення уроку
Назва посібника
Місце зберігання: шафа,полиця
Примітка
1
Таблиці




2
Схеми




3
ТЗН (екранні, звукові)




4
Тематичні папки




5
Дидактичний та роздатковий матеріал (картки індивідуального опитування, картки для групової роботи)



6
Завдання для ТО, практичні , самостійні роботи




7
Портрети, альбоми, ілюстрації, картини




8
Реферати, розробки уроків




9
Література:




10
-          Методична




11
-          Довідкова




12
-          Художня




13
-          Навчальна




14
-          Статті з журналів та газет







Контрольно – інструктивна картка
Предмет:                                                                                                 Клас:
Розділ:    Тема:

№ уроку
Тема уроку
Додатковий матеріал, ТЗН, схеми, тематичні папки
Роздатковий та дидактичний матеріал
Література










































































  Поурочні картки 

Клас 2  Семестр І   Тема №1:  Три типи музики (8 год.)
Урок №1 Тема: Пісня, танець, марш
Навчально – методичне забезпечення
Методична
Література


Довідкова
Література


Періодичні
Видання


Фонотека

Портрети

Таблиці


Розробки
уроків

Тестовий
контроль знань

Роздатковий
матеріал

Ілюстративний
матеріал

Електронні
носії


Навчально – методичне забезпечення
Методична
література

О. Лобова« Уроки музичного мистецтва в 2 кл.» Київ « Школяр»2013
Довідкова
 література
Програма « Музичне мистецтво 1-4 кл»
Періодичні
видання
« Шкільний світ» вкладка « Музичне мистецтво», « Мистецтво в школі»,                   « Мистецтво та освіта»
Фонотека
Д. Кабалевський « Три кити», А. Філіпенко « Веселий музикант»; «Галя по садочку ходила»,
Портрети
Д. Кабалевський, А. Філіпенко
Таблиці
Три кити
Розробки
 уроків
Л. О. Хлебнікова та ін.. « Музичне мистецтво 2 клас . Конспекти уроків.»ТОВ Видавництво « Ранок» 2013
Тестовий
контроль знань
Композитор, виконавець, слухач
Роздатковий
матеріал

Ілюстративний
матеріал

Електронні
носії
Г. Н. Макаренко « Муз. Мистецтво 2 кл»



VII. Опис майна кабінету художньо - естетичного циклу

п\п
Найменування майна
Кількість

1.

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

Інвентарна книга кабінету

Портрети

Квіти

Стенди

Велика ваза

Аптечка

Стіл учителя

Стілець учителя

Парти двомісні

Стіл

Стілець учнівський

Тумбочка

Дошка

Карніз

Тюль

Піаніно

Шафа

Сінтезатор

Програвач

Комп’ютер

Монітор

Магнітофон





1

12

25

6

1

1

1

2

9

2

24

2

1

3

1

1

2

1

1

1

1

1


VIII.  
Перспективний план
розвитку кабінету художньо – естетичного циклу
на період 2012 – червень 2018 рр.
№ з/п
Зміст заходів
Термін виконання
Відповідальний
за виконання
Відмітка про вико-нання

1. Організаційна робота

1.1
Обрати раду кабінету математики, розподілити обов’язки між членами ради.
до 05.09.
Савченко Т. Т..


1.2
Регулярно проводити засідання ради кабінету.
1 р/міс
Савченко Т. Т..


1.3
Силами активу учнів проводити генеральне прибирання кабінету
Щоп’ятниці



1.4
Провести інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету
до 01.11..
Савченко Т. Т..


1.5
Закріпити за учнями робочі місця в кабінеті
до 05.09..
Савченко Т. Т..


1.6
Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та безпеки життєдіяльності:
а) правила роботи в кабінеті;
б) правила пожежної безпеки;
в) права і обов’язки учнів;
г)єдині вимоги до учнів.
Регулярно протягом семестру
Савченко Т. Т..


1.8
Скласти розклад роботи кабінету
до 11.09.
кожного року
Савченко Т. Т..


1.9
Перевірити своєчасність і правильність ведення інвентарної та матеріальної книг.
до 01.10.10.
Савченко Т. Т..


1.10
Оформити:
а) паспорт кабінету

Оновлювати
до 15.09.12.
Савченко Т. Т..


1.11
Вшанування переможців та призерів  конкурсів
31.05.13
Савченко Т. Т..





Савченко Т. Т..




2.1
Систематизувати і дібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт з художньої культури  для 9  - 11кл
2012
2013
2014
Савченко Т. Т..


2.2
Підібрати і скласти різнорівневі тематичні тести з художньої культури для 9-11кл
2013
2014
2015
Савченко Т. Т..


2.3
Розробити індивідуальні  тести і питання з художньої культури для 9-го класу
2012
2013
2014
Савченко Т. Т..


2.4
Дооформити постійно діючу папку «На допомогу учням»
Постійно
Савченко Т. Т..


2.5
Приймати участь у вебінарах, засіданнях РМО, творчих групах та ділитися досвідом роботи з вчителями
За планом
Кожен рік
Савченко Т. Т..


а) моніторингові дослідження навчальних досягнень з художньої культури

2013 р.



б) моніторингові дослідження навчальних досягнень з образотворчого мистецтва
2014р



2.6
Організувати в кабінеті методичний куточок
2012
Савченко Т. Т..


2.7
Розробити завдання для підсумкової перевірки знань учнів з музичного мистецтва 7 кл.
 2013  
Савченко Т. Т..


2.8
Поповнювати роздаткові матеріали: картки із схемами, таблиці
Грудень 2012 р
Савченко Т. Т..


2.9
Оформити тематичну папку «Роздаткові матеріали до уроків»: уривки художніх творів, поезій, історичних подій тощо.
 2012 р
Савченко Т. Т..


2.10
Поповнювати тематичні папки:
регулярно
Савченко Т. Т..


а) моніторинг навчальних досягнень учнів з етики;
До 01.09.12.
Савченко Т. Т..


б) «Екзамен з художньої культури в 9 класі»
До 01.05.12
Савченко Т. Т..


2.11
З метою забезпечення виконання «Єдиних вимог до усного і писемного мовлення» організувати виставку «Кращі роботи учнів»
Листопад 2012
Савченко Т. Т..


2.12
Сортування додаткової літератури і преси
регулярно
Савченко Т. Т..




3.1
Оформити  в кабінеті папку «На допомогу учням»
Вересень 2012
Савченко Т. Т..


3.2
Провести ремонт таблиць з
 ОМ для 5-7 класів та
 ММ для 1 - 4 класів,
Захисту Вітчизни 10-11 кл
Жовтень 2012
Савченко Т. Т..


3.3
Організувати виготовлення наочних посібників гуртківцями
Протягом року
Савченко Т. Т..


3.4
Придбати такі екранно-звукові посібники:

Савченко Т. Т..


а) відеокасети
По потребі



б) диски
По потребі



3.5
Оформити підписку на періодичну пресу для кабінету
Листопад
щорічно
Савченко Т. Т..


3.6
Поповнити бібліотечний фонд кабінету навчальною, довідковою та роздатковою  літературою
регулярно
Савченко Т. Т..





4.1
Організувати проведення педагогічного консультування для учнів 5 – 11 класів
До 05.09.12
Савченко Т. Т..


4.2
Організувати і спланувати роботу гуртка «Пролісок» (1-11 класи)
До 15.09.12
Савченко Т. Т..


4.3
Організувати роботу ініціативної групи учнів 5-11 класів із метою оформлення та розмноження навчально-методичних матеріалів
До 20.09.10
Савченко Т. Т..


4.4
Скласти індивідуальні програми для роботи з обдарованими дітьми
До 10.09.12



4.5
Розробити план проведення дня Мистецтва
До 01.10.



4.6
Систематизувати творчі роботи учнів і оформити відповідні папки
Грудень 2012



4.7
Залучення здібних учнів до участі в:





а) навчанні в музичних  школах  м. Вінниці
травень, Вересень 2012 та кожен рік



б)музичному конкурсі «Зірки на сцену»;
Листопад 2012 та кожен рік

в) театралізовану святі до дня св..Миколая»
Грудень 2012 та кожен рік

 Г) Районному  конкурсі «Проліски надії»
Березень 2013 та кожен рік

д) в роботі сільського клубу та участі в концертах для жителів с. Некрасове
По потребі






Жовтень2010 р.
5.1
Вивчити склад фонду бібліотеки школи з проблем методики викладання предметів – художньо – естетичного циклу, педагогіки і психології
До 25.09.12



5.2
Організувати книжкову виставку:




5.3
а) «Чинні підручники на 2012-2013 навч.рік»
Серпень 2012 р



Б)Взяти участь у замовленні літератури для  кабінету
Протягом року






5.4
Вилучити із бібліотечного фонду кабінету застарілу та непридатну для користування літературу
Жовтень 2012 р



5.5
Укомплектувати бібліотеку кабінету підручниками та літературою відповідно до вимог навчальних программ Державного стандарту
Вересень 2012



5.6
Взяти участь у проведенні Всеукраїнської акції «Живи, книго!»
Протягом року



5.7
Провести акцію «Подаруй книгу!»
Грудень 2012 та кожен рік



5.8
Оформити картотеки:




5.9
а) періодичних видань;
Грудень 2012 р.



б) технічних засобів навчання;
Вересень 2012


в) ) навчальної літератури;
Жовтень 2012 р


г методичної літератури;
Жовтень 2012 р


д) довідкової літератури;
Листопад 2012


е) навчально-наочних посібників
Листопад 2012


є) ) екранно-звукових посібників
Грудень 2012 р.


ж;
Грудень 2010 р.


з)
Січень 2013 р.








Завідуючий кабінетом             

IX. План роботи кабінету на рік



                                                                                     " Затверджую "
                                                                                      Директор 
Некрасовської ЗОШ І – ІІІ ст..
                                                                        
                                    ________/ _Савченко М. Г /

                                                                                         Наказ  №___від___________

План роботи художньо-естетичного кабінету
на 2013-2014 навч. рік
Аналіз  роботи  кабінету  за  2012-2013 навчальний  рік.
Кабін художньо-естетичного циклу  та матеріали , що в ньому знаходяться використовується для роботи в 1 – 11 класах Некрасовської ЗОШ І – ІІІ ст.. по предметам:  Музичне мистецтво, Образотворче мистецтво, Художня культура, Етика, Захист Вітчизни. В поточному навчальному році по оформленню та ремонту кабінету було зроблено:                  - полакована підлога;                                                                                                                       - придбано 5 горшиків для квітів;                                                                                                                  
2. Навчально – методична робота.
2.1.
Продовжено оновлення  навчального матеріалу  для 1 класу “ Музичне мистецтво”
2.2.
Оновлюється  матеріал уроків в 2, 5 класів «Музичне мистецтво» та « Образотворче мистецтво 5 клас» :    Планування  уроків за новою програмою та  підготовка навчально-методичних  матеріалів. 
2.4.
Проведений  День мистецтва та свято для молодших школярів 1-6 класів “ Бабусини історії”
2.5. Підгот
овлено  до друку матеріали відкритих уроків та виховних заходів проведених протягом навчального року
2.6. Підготув
лено  матеріали для створення електронного методичного посібника для вчителів образотворчого мистецтва  ( для 7 класу)
2.7. Розроблені «Методичні рекомендації щодо створення кабінетів предметів художньо-естетичного циклу у загальноосвітніх навчальних закладах»


3. Удосконалення матеріально – технічної бази кабінету
3.1. Придба
ні , катріджи : 2 шт.чорних  для  прінтера.
3.2.Озелененн
о кабінету.
3.3. Оформ
лена підписка на періодичну пресу для кабінету « Мистецтво в школі», «Педагогічна майстерня»
3.4.Поповн
ено бібліотечний фонд кабінету довідковою літературою.
3.5.Працюва
ла  над поповненням тематичних папок .
4.  Позакласна робота з учнями.
4.1. Організува
но проведення педагогічного консультування для учнів 5-11 класів.
4.2.
Підібрані матеріали для проведення дня Мистецтва з учнями школи.
4.3. Зібра
ні матеріал і створені комп’ютерні презентації для проведення вечорів до дня «Святого Миколая»  та «Українські колядки , щедрівки» - « Бабусини казки»
4.4
Раз в чверть проводилась виставка малюнків обдарованих дітей нашої школи 5 – 11 класів.
4.5.
Систематизувати творчі роботи учнів і оформити відповідні папки.
4.6.
Регулярно проводилось заняття хорового гуртка « Пролісок».
4.7. Проводились індивідуальні заняття- консультації з учнями по предметах по потребі.                                                                                                                  4.8.
Допомагати  в організації шкільних свят:
ñ  Свято Першого дзвоника,
ñ  День Вчителя,
ñ  День Збройних Сил України,
ñ  Новорічні свята
ñ  Зустрічі випускників,
ñ  8 березня,
ñ  Останній Дзвінок,
ñ  Випускний вечір                                                                                                              4.9. Підготовка  до концертів художньої самодіяльності для жителів  с. Некрасове зумістно з клубом.

5 . Інформаційно – бібліографічна робота.
5.1.Взяли участь у замовленні літератури для бібліотеки  кабінету.                     
5.2.Проведено акцію  «Подаруй книгу!».
Придбано :
-          2 катриджі чорні  ,  2 по 500 листків бумаги листової для офісної техніки, 2 упаковки файлів, 5 штук дисків для запису СD-R; Навчально-методичного  матеріалу  за  профілем  кабінету  згідно  стандарту  освіти  та  освітньої  програми  школи:
·          для проведення уроків в 3 класі « Музичне мистецтво»;
·          «Образотворче мистецтво» та « Музичне мистецтво» 6  клас;
·         Методичне забезпечення уроків музичного мистецтва в 2 класі;  
·         Придбала методичну літературу з викладання музичного мистецтва в 8 кл.: « Усі уроки музичного мистецтва 8 кл +СД», Мій конспект. Музичне мистецтво 8 кл.                                                                                                                                                                                                                                                                                          
·           Взяла участь у 5 вебінарах ВГ « Основа» 25-26 червня 2014р. та отримала сертифікати.
·         підписка річна на фахові журнали : « Мистецтво в школі», «Педагогічна майстерня»; « Мистецтво та освіта» на півроку  ;
·         Диски « Музичне мистецтво 3 клас»; Музичне мистецтво 6 клас; Образотворче мистецтво 6 клас;
·         записано пісні ( мінусовки та   плюсовки ) для використання учнями на позакласних заходах та роботи гуртка   « Пролісок»;
·           Канцтовари;

 Протягом навчального року виникали  проблеми     з оснащенням кабінету : комп’ютер старий і не справляється з показом матеріалів потрібних для використання на уроках художньо-естетичного циклу. Комп’ютер має маленький екран і учням погано видно навчальний матеріал, часто зависає, мало памяті. Прошу дирекцію школи звернути на це увагу  і по можливості замінити комп’ютер і монітор, які потрібні мені на кожному уроці для повного викладу навчального матеріалу учням.
 
Завдання  на 
2014-2015  навчальний  рік.

1. Організаційна робота.
1.1.
Підготовка кабінету до нового навчального року.
1.
2. Провести інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету.

2. Навчально – методична робота.
2.1.
Продовжити оновлення  навчального матеріалу  для 1 класу “ Музичне мистецтво”
2.2.
Оновити  матеріал уроків в 2, 5 класів «Музичне мистецтво» та « Образотворче мистецтво 5 клас» :    Планування  уроків за новою програмою та  підготовка навчально-методичних  матеріалів. 
2.4.
Провести День мистецтва та свято для молодших школярів 1-6 класів “ Бабусини історії”
2.5. Підготувати до друку матеріали відкритих уроків
та виховних заходів проведених протягом навчального року
2.6. Підготувати матеріали для створення електронного методичного посібника для вчителів
образотворчого мистецтва  ( для 7 класу)

3. Удосконалення матеріально – технічної бази кабінету
3.1. Придбати
, катріджи : чорний та кольоровий для комп’ютера.
3.2.Озеленення кабінету.
3.3. Оформити підписку на періодичну пресу для кабінету
« Мистецтво в школі», «Шкільний світ» - Образотворче мистецтво, Художня культура; Етика; Музичне мистецтво.
3.4.Поповнювати бібліотечний фонд кабінету довідковою літературою.
3.5.Працювати над поповненням тематичних папок .
4.  Позакласна робота з учнями.
4.1. Організувати проведення педагогічного консультування для учнів 5-11 класів.
4.2.
Підібрати матеріали для проведення дня Мистецтва з учнями школи.
4.3. Зібрати матеріал і створити комп’ютерні презентації для проведення вечор
ів до дня «Святого Миколая»  та «Українські колядки , щедрівки»
4.4
Раз в чверть проводити виставки малюнків обдарованих дітей нашої школи 5 – 11 класів.
4.5.
Систематизувати творчі роботи учнів і оформити відповідні папки.
4.6.
Регулярно проводити заняття хорового гуртка « Пролісок».
4.7. Проводити індивідуальні заняття- консультації з учнями по предметах по потребі.                                                                                                                  4.8.
Допомагати  в організації шкільних свят:
ñ  Свято Першого дзвоника,
ñ  День Вчителя,
ñ  День Збройних Сил України,
ñ  Новорічні свята
ñ  Зустрічі випускників,
ñ  8 березня,
ñ  Останній Дзвінок,
ñ  Випускний вечір                                                                                                              4.9. Підготовка  до зонального огляду – конкурсу художньої самодіяльності та прийняти участь у зональному огляді шкільної художньої самодіяльності

5 . Інформаційно – бібліографічна робота.
5.1.Взяти участь у замовленні літератури для бібліотеки  кабінету.                     
5.2.Укомплектувати бібліотеку кабінету підручниками та літературою відповідно до вимог навчальних програм  « Музичне мистецтво 1, 2, 5 класи» та « Образотворче мистецтво 5 клас» згідно Державного стандарту початкової загальної освіти.
5.3.Провести акцію
 «Подаруй книгу!».
 Примітка:






 
       
                                                                  

Немає коментарів:

Дописати коментар